Nog een nachtje slapen... - Reisverslag uit Merrigum, Australië van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen... - Reisverslag uit Merrigum, Australië van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen...

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

01 Juli 2015 | Australië, Merrigum

Hey,

Het is bijna zover..
Morgenavond om 21.00u stap ik in het vliegtuig naar Australië. Hier werk ik de komende drie maanden op het melkveebedrijf van familie Snell. Het bedrijf bevindt zich in Merrigum, in Victoria, ongeveer twee uur boven Melbourne. Ik heb er erg veel zin in !!
Binnenkort zal dan ook het eerste reisverslag verschijnen !
Tot snel !

Liefs Xx

  • 02 Juli 2015 - 07:55

    Gert En Ellen:

    Hallo Annemiek,

    ken je ons nog, we zaten in het zelfde vliegtuig jaren geleden naar Calgary toen je in Cananda stage ging lopen. we gaan je weer volgen hoor.
    veel succes.

    groetjes

  • 02 Juli 2015 - 10:22

    Annemiek:

    Hey,

    Ja zeker ken ik jullie nog !! Ik hoop dat ik net zulke aardige mensen tegenkom als jullie !

  • 03 Juli 2015 - 00:19

    Greetje Stoutjesdijk:

    Hallo Miek,
    We zijn al een paar uurtjes terug van Schiphol. Het was toch weer even slikken toen je daar alleen naar de gate liep. Zo'n verre reis en dan helemaal in je uppie.....En dan nog die overstap in Singapore.
    Het was leuk dat Koen en Ellen er ook bij waren. Op de site van vlucht-tracker zag ik dat je i.p.v. 20.55 uur, pas tegen 21.00 uur bent gaan vliegen. Nu zit je zo ongeveer boven de Zwarte Zee. Een hele goede vlucht toegewenst. We horen gauw weer van je,
    liefs van je pa en ma

  • 03 Juli 2015 - 00:29

    Greetje:

    Tegen 22.00 uur bedoel ik natuurlijk, nog een uur langer in 't vliegtuig!
    Liefs en welterusten, ik hoop dat je ook een beetje kunt slapen.
    je ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Merrigum

Stage in Australie

Stage periode bij de familie Snell in Merrigum, Victoria.

Recente Reisverslagen:

27 September 2015

Laatste daagjes..

17 September 2015

Laatste twee weekjes..

04 September 2015

Fotootjes !!

02 September 2015

De tijd vliegt..

02 September 2015

De tijd vliegt..
Annemiek

Met Mooike

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 79325

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 02 Oktober 2015

Stage in Australie

10 Maart 2012 - 17 Mei 2012

Stage in Canada

Landen bezocht: