Drukke dag !! - Reisverslag uit Merrigum, Australië van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Drukke dag !! - Reisverslag uit Merrigum, Australië van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Drukke dag !!

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

27 Juli 2015 | Australië, Merrigum

Hey,

Hier eventjes een kort berichtje vanuit het mooie Australie. Ja hoor, vandaag zijn er maar liefst zes kalfjes geboren !!!!! Het was een lekker druk dagje om alvast in te komen !! Echt super !!
Het heeft vannacht nog lekker gevroren maar gelukkig was het vanmiddag met het zonnetje wel 14 graden !
Gisteren met Anne en Matt naar Melbourne geweest, Matt is weer naar school en woont daar op de campus, zijn spullen naar z'n kamer gebracht en Matt is daar gebleven. Hierna ben ik met Anne naar Melbourne geweest. Echt een mooie stad en het was super druk !! Ook op de markt geweest, dit was enorm groot !! Echt leuk om te zien !! Daarna weer naar huis gereden zodat we voor het eten thuis waren, onderweg erg veel kangoeroes gezien !!! Lagen allemaal lekker te luieren in het zonnetje, prachtig om te zien..
Nou, ik zet er binnenkort weer wat foto's op hoor !! Tot snel !!

Xxxxxx

• 27 Juli 2015 - 20:32

Koen En Ellen:

Hee zus!
    Het begint dus al aardig druk te worden, zal flink aanpakken worden dan! Gelukkig is het niet al te warm dan om te werken. Is het savonds nog wel een beetje warm te houden in die caravan of slaap je met een wollen pyama aan?
    Hier is het trouwens ook net herfst, het waait flink en veel buien. Afgelopen weekend zwaarste juli storm sinds jaren!
    De geitjes vinden die regen en wind maar niks, die liggen zich de hele dag in hun hokje te vervelen en beginnen dan uiteindelijk een beetje te kwallen.
    Verder gaat het allemaal wel z'n gangetje hier, wat dat betreft een stuk minder spectaculair dan wat jij allemaal ziet en doet!
    Succes met de kalfjes en tot horens!

Groetjes Koen en Ellen

• 27 Juli 2015 - 22:50

Constant:

Hey Annemiek,

De geboortegolf breekt nu zo'n beetje aan, geloof ik. Je hebt het erg naar je zin gehad tijdens de Great Ocean Road met Matt, biertje en zo. Melbourne ontdekt onder leiding van Anne. Grote stad begrijp ik. Maar het platteland heeft toch meer te bieden, vind je niet? Zit op het moment op m'n vaste plek bij de kachel. Heb zelfs overwogen om 'm aan te steken, toch maar niet gedaan. Kijk al uit naar de herfst. Prachtige luchten op 't ogenblik. Gisteren nog wezen zeilen met Kees, halve wind heen en weer terug. Berenburgje erbij en nog wat over jouw zitten roddelen (in positieve zin, natuurlijk). We konden zowel heen als terug in 1 keer door de sluis bij 't Sas. Kees wordt altijd sjacherijnig als Jos de voetgangersbrug weer eens over de bak heenschuift, lachen toch? Vanavond ben ik weer naar de Albert Heyn in Steenbergen gereden. Je moeder had jouw auto gepakt, omdat ze haar eigen auto niet vertrouwde. Je raadt het al, die van jou wilde dus ook niet meer starten. Ik had hem hier al met startkabels op gang moeten helpen, omdat je radio al die tijd aan gestaan heeft. Dat had ik vorige week al gezien, maar ik wist niet hoe ik 'm uit moest krijgen. Vroeger zat er een aan-en uit-knop op, maar die tijd is geweest. Ze was lichtelijk 'ontstemd' laten we maar zeggen, maar ze heeft gelukkig nog eten voor me klaargemaakt. Ze zit nu al de telaatbetalende klanten aanmaningen te versturen. Als dat allemaal binnenkomt, dan zit er misschien wel een ander autootje in! Nou meid, ik kijk weer uit naar je volgende berichtje en wat foto's van de pasgeboren kalfjes en een selfie, terwijl je er tot aan je oksels inzit.

Liefs, je pa

• 28 Juli 2015 - 21:11

Nikki:

Heeey dotje !!!

Oh kijk aan het wordt al drukker ! Wat zal het nog hard werken worden. Geweldig zo tussen de koeikes :)
    Wat leuk dat je zo meegenomen wordt door Anne & Matt. Zo zie je nog veel meer indrukwekkende dingen van Australië.
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's die je online zal zetten! En ik kan eigenlijk al niet wachten om straks al je mooie foto's en verhalen te horen als we samen weer n pilsje vatten!

Hoe gaat het met je Engels? Heb je de Australische 'cooooooooooowww'-uitspraak al overgenomen?
    Haha nou meiske tot snel maar weer he!
    We houden contact !

Dikke kus uit 't saaie Vosmeer xxxxx