Nog eventjes snel een klein berichtje !! - Reisverslag uit Merrigum, Australië van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Nog eventjes snel een klein berichtje !! - Reisverslag uit Merrigum, Australië van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Nog eventjes snel een klein berichtje !!

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

16 Juli 2015 | Australië, Merrigum

Hey luitjes,

Hier gaat alles nog steeds goed !! Jamie en Anne zijn zelfs op vakantie voor een week, ze zijn maandagnacht vertrokken !! Dus de jongste zoon, de twee meiden en ik zijn hier lekker op het bedrijf bezig, gaat best !!
Zondag zijn we trouwens nog naar een wijnerij en naar een super oude goudmijn geweest, mooi om te zien ! Onderweg zelfs kangoeroe's gezien !! Ik ben dus echt in kangoeroeland Froukje !!!! Haha..
Nou, hier hebben we ondertussen heel veel regen gehad, het is een grote blubber bedoeling, kan ik lekker vuilakken, helemaal niet erg dus !!
Hier is het best bijzonder omdat er eigenlijk te weinig regen valt. Dus niet verkeerd die regen !
Van de week was het ook nog een keer erg koud, de deuren van de trekkers waren zelfs vast gevroren en ik moest krabben.. S'middags was het heerlijk weer ! En kon ik zelfs in mijn shirt onder mijn overall werken.
S'avonds ben ik gezellig bij de meiden een klein pilsje drinken !

Nou dit was eventjes een kort berichtje, ik zet er gauw weer wat foto's op !!!! Dus tot binnenkort !!

Heel veel liefs xxxxxxxxxxxx

  • 16 Juli 2015 - 19:29

    Nikki:

    Eeeey vuilak!
    Oohhh ik wou dat ik ook mee kon vuilakken in Kangoeroeland!
    Zo te horen zijn daar ook 'four seasons in one day'. Bizar hè? Je weet niet hoe je je daarop moet kleden hee? Dat vond ik in NZ ook altijd zo moeilijk haha.
    Zet er maar snel weer foto's op, ik ben benieuwd!
    Ik ga nu naar t Goeleven, drink ik mooi een pilsje op jou!!

    Tot snel xxxxxx

  • 17 Juli 2015 - 23:27

    Constant:

    Hey Annemiek,

    Hier een berichtje van je pa. Ik heb vanavond het gras nog gemaaid en zat met Mooike
    (en borrel en sigaar) bij het zwembad, toen het begon te regenen maar na verloop van
    tijd begon de boom toch aardig door te lekken en nu zitten we binnen naar Classic Fm
    te luisteren, jouw favoriete zender toch??? Jij blij dat je aan de andere kant van de wereld
    zit, tussen de koeien! Alles beter dan de 5e symphonie van Mahler, je vaders favoriet.
    Je begint je draai al aardig te vinden geloof ik. Met een quad achter de koeien aan, hond
    achterop, kalfjes bij de caravan. De foto's zijn ook leuk. Behoorlijk wat kangoeroes zie ik.
    Hoe staat het met de cowboys? Maar ja daar heb je de komende maanden geen tijd voor,
    gelukkig! Die zitten in de kroeg, terwijl jij tot aan je oksels in een koe zit om een kalf te
    draaien! Met de meiden heb je het goed naar je zin. Toch wel lekker dat je even Nederlands
    kan praten zeker? Het is hier best wel stil. Ik mis de ruzies en het gekibbel van jou en je moeder wel.
    Nu lig ik in de vuurlinie! Morgen komen Ger en Nel bij ons eten.
    Je moeder is al eten aan het klaarmaken, het ruikt heerlijk. Het wordt vast gezellig. Oh ja
    ik ga een zandbak maken voor Froukje op het volleybalveldje. De paal die jij met de kraan
    geraakt heb, had ik er zo uit. Bedankt! Nou meissie, ik stop ermee en ga luisteren naar de
    Peer Gynt suite van Grieg en schenk nog een borreltje in.
    Geniet er van daar.

    Groetjes,
    je pa


  • 17 Juli 2015 - 23:50

    Greetje:

    Hey Miek,
    Je kan wel zien dat je vader niet veel met de computer en iPad heeft.
    Hij zou 't liefst z'n oude typemachine nog pakken.
    Aan de borrel lag 't in ieder geval niet want hij schenkt net z'n tweede in!
    Of ik moet wat gemist hebben toen ik in de keuken bezig was.....
    Leuke foto's trouwens. Je begint al aardig te wennen zo te zien.
    We kijken weer uit naar je volgende bericht en foto's.
    Veel plezier,
    liefs,
    je ma

  • 18 Juli 2015 - 05:21

    Annemiek Stoutjesdijk:

    Hey, wat een leuke berichtjes krijg ik allemaal van iedereen !! Hartstikke bedankt !!
    En ja Pa, ik mis de klassieke muziek en je sigarenluchtje eigenlijk wel een beetje hier !!!! En het gekibbel met Ma mis ik ook best wel erg.. Haha goed teken toch !!! Over een aantal weken ben ik er weer hoor !! Voordat je het weet rij ik de oprit weer op !!
    Nou, met de cowboys valt het erg tegen, ik zie alleen maar modder, koeien en stront op het moment !!

    Nou, tot snel !! En groetjes aan iedereen !!

    xxxxxxxx



  • 19 Juli 2015 - 14:46

    Tante Els En Oom Koos:

    hallo wereldreiziger

    Vanochtend bij je ouders op de koffie geweest en gehoord dat je goed bent aangekomen in het verre Australië. Echt het andere eind van de wereld hoor.
    Wij gaan via deze site natuurlijk weer je wederwaardigheden volgen en krijgen we een beetje een indruk van je bezigheden.
    Hard werken,maar gelukkig ook leuke dingen om te doen.
    Wel koud,maar ja het is daar nu winter en wij hier af en toe behoorlijk zweten van de hitte.
    Ik weet niet wat beter is. haha
    Die cowboys komen wel hoor,die zijn misschien een beetje verlegen. Zo.n vlotte en leuke meid komen ze vast niet veel tegen!
    Gewoon blijven vragen en vertellen hoor....jij doet tenslotten je best engels te spreken en zij niet.
    Wij zitten naar de Tour de France te kijken. Het is hier regenachtig weer.
    Verder alles goed met je oude oom en tante. Haha
    Veel plezier daar en hou je taai.
    We blijven je volgen.

    Liefs Oom Koos en Tante Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Merrigum

Stage in Australie

Stage periode bij de familie Snell in Merrigum, Victoria.

Recente Reisverslagen:

27 September 2015

Laatste daagjes..

17 September 2015

Laatste twee weekjes..

04 September 2015

Fotootjes !!

02 September 2015

De tijd vliegt..

02 September 2015

De tijd vliegt..
Annemiek

Met Mooike

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 79493

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 02 Oktober 2015

Stage in Australie

10 Maart 2012 - 17 Mei 2012

Stage in Canada

Landen bezocht: