Woensdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Woensdag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

17 Mei 2012 | Canada, Lacombe

Hey,

Vandaag onze laatste dag hier in de Rockies. Morgen gaan we weer richting Calgary en vliegen we weer naar ons oude vertrouwde koude kikkerlandje. Ik heb er wel weer zin in, alhoewel ik het hier erg naar mijn zin heb gehad en het erg zal missen !!
Vandaag zijn we richting Canmore gereden, daar op een hele mooie grindweg gereden die ons naar de Spray Lakes bracht. Dit was een schitterende weg. Onderweg bij Spray Lakes gestopt en daar een wandeling gemaakt langs het water, het was erg lekker hier in het zonnetje en af en toe windje !
We hebben hier best een tijdje gelopen. Hierna zijn we doorgereden naar Kananaskis Village, bij het golfclub hotel hebben we wat gegeten en gedronken. Erg chique hier, alleen wij waren wat minder chique !
Erg lekker gegeten hier.
Hierna doorgereden naar de Three Sisters, 3 bergen naast elkaar, dit was ook een erg mooie plek waar we ook lekker hebben gewandeld.
Hierna zijn we richting Banff gereden waar we lekker koffie met gebak op hebben op een lekker terrasje. Het lijkt erop dat het weer hier gaat veranderen. Ze geven hier winters weer af morgen met regen en misschien wel sneeuw.
Nou, hieronder nog wat foto's van vandaag.

Morgen vliegen we weer terug, dus tot het laatste berichtje, en tot ziens in Nederland !!

Liefs xx

• 17 Mei 2012 - 12:13

Bart En Ghislaine:

Wat een prachtige foto's! Geniet nog even van jullie laatste dag daar. We zullen blij zijn om jullie morgen weer te zien! Een goede reis gewenst en tot morgen.

Liefs,

Bart en Ghislaine

• 17 Mei 2012 - 17:34

Fam. Tielemans:

Annemiek en Greetje,

Wat een mooie foto's, wat bijzonder zo met z'n tweetjes. We zijn er benieuwd naar jullie verhalen.
    Wij wensen jullie een goede reis.

groetjes van Theo, Ilse, Caroline en Wouter.

• 17 Mei 2012 - 19:45

Fam Brooijmans:

Hoi Annemiek,
    Leuk om te zien hoe je het gehad heb op je stage. We hebben het vaak gelezen! Een goede reis terug.

Groetjes van Vera, Aniek, Marc en Monique Brooijmans

• 17 Mei 2012 - 23:29

Henk:

ha annemiekje, hoeist eindelijk terug naar nl. is wel stil hier nu zonder jou. het is niet gek dat het weer gelijk omslaat de annemiekje gaat weg en neemt het goeie weer mee naar nl denk ik haha. leuke foto s weer en we houden contact ej.

gr henk

• 18 Mei 2012 - 03:51

Jack Van Eekelen:

Woow!!

Mooie natuur en kei gaaf dat je moeder nog is lang geweest.

groete jack

• 27 Mei 2012 - 16:39

Ruben De Korte:

hey annemiek. kzie dat je weer heel thuis ben gekome. wel super gave foto's gemaakt in de rockies zeg. egt mooi.. zit j weer al op school of eb j ng poosje vrij eerst? veel suc6 met alles. we misse je gezelligheid wel n btje hoor
    liefs..