Weer thuis - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

19 Mei 2012 | Canada, Lacombe

Hey,

Ik ben weer thuis aangekomen. De reis is goed verlopen, het ging best snel omdat we met z'n tweetjes waren. Aangekomen op Schiphol zagen we Niels en pa al staan. Erg leuk om hun weer te zien !! Ik had pa zijn sigarenlucht en z'n gehoest erg gemist !
Het thuiskomen was heel erg leuk, alle 3 mijn schoonzussen, mijn broers en Caroline. Ze hadden een leuk spandoek gemaakt. Die middag hebben we lekker buiten gezeten met een stuk taart en eigen gebakken cake van mijn schoonzussen. Erg gezellig !!

Ik wil nogmaals Kees en Annie ontzettend bedanken voor de leuke en leerzame tijd. Ik zal het nooit vergeten !
Graag zou ik nog een keer terug willen maar dan een keer in de zomer.
Ik heb erg veel geleerd hier en heb nu een beetje beeld gekregen hoe het er aan toe gaat in Alberta.
Ook heb ik veel leuke mensen ontmoet waar ik het erg gezellig mee had.
Ook wil ik iedereen bedanken die mijn verhalen gevolgd hebben
En ook degenen die daarop gereageerd hebben.

Liefs

• 20 Mei 2012 - 08:49

Els En Koos:

Hello ladies
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en heelhuids aangekomen zijn in Nieuw-Vossemeer.
    Morgen begint het hollandse leven weer.Zal best een hele overgang zijn,maar alles went.Iedereen hier weer zien is natuurlijk ook wel weer leuk.
    Fijne zondag en we komen snel eens langs om jullie verhalen te horen.
    Groetjes Els en Koos

• 21 Mei 2012 - 10:28

Gert En Ellen:

Annemiek

we hebben genoten van je verslagen en belevenissen. vooral de laaste week met je moeder, jullie hebben vele van de mooie plekjes bezocht waar wij door de jaren heen ook geweest zijn.

het ga je erg goed

• 21 Mei 2012 - 17:00

Annemiek:

Hey Gert en Ellen,

Leuk dat jullie mij zo gevolgd hebben ! Ik heb het erg goed gehad in Canada !!
    Misschien zien we elkaar nog wel is op Schiphol op weg naar Canada want ik ga zeker een keer terug als ik de kans krijg !

Misschien kunnen we nog wel is mailen, hier mijn e-mailadres: annemiekstoutjesdijk93@hotmail.com

Groetjes en liefs !