Zondag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

14 Mei 2012 | Canada, Lacombe

Hey luitjes !

Na weer een heerlijk nachtje geslapen te hebben zijn we vanochtend weer rond een uur of 11 vertrokken richting Banff. Eerst zijn we naar Bow River gereden en hebben daar wat gewandeld in het zonnetje !
Hieronder nog een mooie foto hiervan..
Daarna zijn we naar de gondels gereden van Banff. We hebben hier erg van genoten, je kon super ver kijken !
Toen we beneden een kaartje aan het kopen waren werd ik aangesproken door een enthousiaste man die 'Jill' naar my riep ! Maar ik was helaas geen Jill.. Hy schrok ervan en zei dat ik erg veel op haar leek. Even later kwamen we hem boven tegen toen we uit de gondel stapten. Wij vroegen of hij Jill al gevonden had. Dat was niet het geval. Hij liet een foto zien van haar en inderdaad het zou mijn oudere zus kunnen zijn !!! Ik heb gewoon een dubbelganger, zij kwam uit London. Hij dus gelijk een foto van my gemaakt en naar Jill toe gestuurd. Best grappig !
Hier nog even in het zonnetje genoten van het mooie uitzicht. Toen weer naar beneden gegaan met de gondel.
Vanuit hier zijn we nog een stuk langs Bow River gelopen. Dit was erg leuk hier langs het water.
Toen naar ons huisje gereden want s'avonds zouden we met Sil en Lynn gaan eten in Banff. Dit was erg gezellig !! Daarna hebben we bij ons in het huisje nog wat gedronken. Ze zijn nu net weg. Wij gaan ook zo naar bed nadat we er wat foto's op hebben gezet natuurlijk !

Liefs xx

  • 14 Mei 2012 - 13:10

    Martijn:

    heej annemiek

    jij hebt er nog een mooie vakantie aangeplakt. das wel mooi daar denk in de rockies. Ook heb je wel mooi weer ofnie? Maar veel plezier nog de laatste paar dagen! en tot maandag op school
    xx

  • 14 Mei 2012 - 18:58

    Nikki:

    Hée Miek EN Greetje!

    Heb net een reactie verstuurd maar dies volgens mij nie aangekome! Anders heb je 2x ongeveer t zelfde verhaaltje haha!

    Maare wa leuk da jullie ma dr is! En wat een prachtige foto's van jullie saampjes! Ik kan bijna nie wachten tot ik al de verhalen hoor ..

    Geniet nog maar eventjes,
    't gaat zo snel voorbij.
    Voor je t weet bende weer bij ons op vosmeer!

    Ik wens jullie nog fijne daagjes toe & goh miekske, tot volgende week!
    Heule dikke kus & groetjes daar!
    Goeie reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Lacombe

Stage in Canada

Ik ga stage lopen bij Black en White dairy in Lacombe, Alberta.

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

Weer thuis

17 Mei 2012

Woensdag

16 Mei 2012

Dinsdag

15 Mei 2012

Maandag

14 Mei 2012

Zondag
Annemiek

Met Mooike

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 574
Totaal aantal bezoekers 79451

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 02 Oktober 2015

Stage in Australie

10 Maart 2012 - 17 Mei 2012

Stage in Canada

Landen bezocht: