Zaterdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

13 Mei 2012 | Canada, Lacombe

Hey,

Weer hebben we een prachtige dag gehad vandaag. We zijn vanmorgen om 10.30 uur ongeveer richting Lake Louise gereden. Via een hele mooie route door de bossen, waar we een aantal steenbokken en een soort elanden hebben gespot.
By Lake Louise aangekomen, hebben we lekker koffie gedronken met iets lekkers erbij. Toen zijn we gaan wandelen. Het meer was nog bevroren dus we hebben maar een enkel stukje helder water kunnen zien. Toch was het heel mooi ! Vanuit hier zijn we 3,2 km richting Lake Agnes gelopen, een flinke klim was dit met nog erg veel sneeuw op de paden ! Ma was nog een keer weggezakt, bijna haar schoen verloren ! Maar gelukkig kwam ze los.. Onderweg erg veel zon gehad, maar boven bij het meer was het nogal frisjes. Hier eventjes een boterhammetje gegeten en toen weer terug naar beneden gegleden zowat. Het was erg glad en glibberig !
Daarna wilden we richting Moraine Lake maar die weg was nog afgesloten.
Toen zijn we doorgereden naar Emerald Lake, dit was ook een prachtig meer met een super mooi uitzicht ! Hier hebben we op een stijgertje even van de zon en het mooie uitzicht kunnen genieten.
In het restaurantje hier was een bruiloft dus zijn we teruggereden naar Banff en daar hebben we wat gegeten.
Nu zitten we weer in ons huisje waar het erg gezellig is.
De bedden zijn goed en het huisje is voor de rest schoon en netjes ! De bedden waren zelfs opgedekt toen we terugkwamen vanavond !
Hieronder wat foto's van vandaag !

xx Liefs en tot snel

• 13 Mei 2012 - 06:31

Anneke:

Jeetje, dat ziet er echt super uit. Dit wordt een onvergetelijke week als het zo door gaat!!

Groet Anneke

• 13 Mei 2012 - 08:40

Bart En Ghislaine:

Hey Moeders en Miek,

Eindelijk weer een reactie van ons. De telefoonkabel van internet is weer gemaakt.
    Jammer dat het erop zit op je stage.Je had het zo naar je zin.Maar je kunt in ieder geval terug kijken op een bijzonder leerzame en vooralgezellige tijd. Maar wat een bijzonder mooie omgeving zeg. Onze jaloezie wordt met de dag groter! Geniet maar lekker van het mooie weer en de bijzondere omgeving. Hier alles goed beetje drukke week, Nico en Carine zitten in Burundi. Het is nu mooi weer, Ghislaine is aan het spuiten. Tot volgende week!

Liefs Ghislaine en Bart

• 13 Mei 2012 - 16:47

Nora :

Hee Annemiek!
    Zo te lezen heb je een geweldige tijd gehad in Canada! Een hele ervaring denk ik.
    En wat een mooie foto's zeg, geniet er nog maar even van, want voor je het weet ben je weer thuis!
    Ik zie je vast snel weer.

xx Nora.

• 13 Mei 2012 - 17:36

Caroline:

Hoi Annemiek en Greetje,

Wat een prachtige foto's en een geweldig landschap. Geniet er samen van.
    Wat een bijzondere ervaring, we zijn benieuwd naar jullie verhalen.
    Misik deed het goed zaterdag, Misik zal het weer fijn vinden om je te zien volgende week.

Groetjes van Caroline, Theo, Ilse en Wouter

• 13 Mei 2012 - 17:47

Fam Peeters:

Annemiek

Na het regelmatig lezen van Martijn,s verhalen hebben we ook jou belevenissen gelezen . Dit was erg leuk om te lezen en mooie foto,s . Weer een ervaring rijker en een goede terug reis . bedankt ouders van Martijn.

• 14 Mei 2012 - 03:26

Kees En Annie:

We moeten wel erg wennen aan de stilte hier op de boerderij. Want jij had altijd wel wat gezelligs te vertellen. Je moet je moeder niet de moeilijkste paadjes geven. Anders zit ze straks bloodvoets in de businessclass. Wat een mooie foto's we krijgen gelijk zin om ook richting de Rockies te gaan. En wat is het lekker rustig. Geniet er nog maar van Groetjes de Muilwijkjes

• 14 Mei 2012 - 09:45

Eef Peters:

Jeetje wat een mooie foto's en stoere verhalen zeg! Om jaloers op te worden...Ik was alweer vergeten hoe mooi het daar is...en nu ook met nog zoveel sneeuw! Ik weet nog dat wij destijds ook stilzwijgend naast elkaar in de auto zaten; zo onder de indruk van het landschap! Geniet er van met z'n tweetjes!
    liefs Eef, Arne en kusje van Kai en Hanna