Vrijdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

12 Mei 2012 | Canada, Lacombe

Hey !!

Op het moment zitten we lekker in ons huisje in Banff met de Rockies om ons heen.
Gisteravond om 16.30 uur ongeveer kwam moeders aan. Was erg leuk om ze weer te zien !
De vlucht was goed gegaan, eerst kon ze bijna niet mee, het vliegtuig was volgeboekt.. maar uiteindelijk heeft ze businessclass gereisd ! Super deluxe dus ! Met een flinke auto is ze richting de boerderij gereden. Dit was allemaal goed gegaan, het was 2,5 uur rechtdoor, dus dan kan het bijna niet mis gaan !
Na een erg leuk feestje gisteravond, ma had dus een nacht overgeslagen, en de laatste nacht bij Kees en Annie in huis. Hebben we vanmorgen afscheid genomen van Kees, Annie, Christiaan en de rest van de boerderij. Was wel even moeilijk want heb het erg naar mijn zin gehad !!
Vanuit daar zijn we richting Banff gereden. Wat was dat mooi !! Vooral met het mooie weer van vandaag. Het was erg helder en de zon scheen volop !
Ik voelde me behoorlijk klein tussen de bergen. Ook kwamen we veel herten en steenbokken tegen langs de weg.
Net eventjes boodschappen gedaan en nu zitten we lekker op de bank.

Hieronder wat foto's van vandaag.

Tot snel !! x

• 12 Mei 2012 - 05:47

Anneke:

Hallo Greetje en Annemiek.

Zo Geetje, dat was ondanks de strubbelingen een super plekje in het vliegtuig. Een goede voorbode voor een super week samen. En Annemiek voor jou leuk dat je ma er nu is, maar afscheid nemen na een super leuke stage periode waar je zo enthousiast over was valt niet mee. maar nu genieten van de prachtige omgeving. En je pa is volgens mij harstikke jaloers als hij die mooie foto's ziet. En voor Coen en Ellen een mooi vooruitzicht. Ik kijk uit naar het volgende verslag. Heeeeeel veel plezier samen. Groetjes, ook van Conrad, Tom, Tim en Gijs

• 12 Mei 2012 - 06:59

Elly:

Hej Annemiek en Greetje,
    Wat dacht je Greet: als ik het doe, doe ik het meteen maar goed!
    Ga lekker van elkaar en al het verdere moois daar genieten.
    Lieve groetjes, Elly

• 12 Mei 2012 - 19:03

Het Thuisfront:

Wat ziet het daar prachtig uit!! Ligt er nog ijs of zien we het verkeerd? Is het huisje leuk? Is het vandaag ook nog mooi weer geweest, want gisteren hebben jullie het wel getroffen! Mis je de koeien al of hebben jullie inmiddels al beren gezien? Hier is het ook mooi weer met hele mooie luchten! We zijn allemaal weer bezig geweest vandaag: Caroline heeft op Misik gereden, de auto's zijn weer gewassen en buiten ziet het er ook weer netjes uit!
    Groetjes Constant, Koen en Ellen