Dinsdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

17 April 2012 | Canada, Lacombe

Hey,

Eventjes een kort berichtje. Kees en ik hebben net gemolken, het ging weer goed. Ik doe zo eventjes mijn ogen dicht en dan gaan we weer verder voor vandaag.'Het heeft trouwens weer gesneeuwd vannacht en nu sneeuwt het ook nog een beetje. Het is dus weer een stuk frisser !
Nu even over gisteren..
Gisteren is alles goed gegaan. Art heeft gisterochtend gemolken. Ik ben gisterochtend gelijk begonnen met stierkalfjes verhuizen. EJ kwam de kalfjes toen gelijk ophalen. Deze man is ook nederlands en komt altijd de kalfjes ophalen hier.
Hierna ben ik gaan voeren en de kalverhutjes schoon gaan spuiten. Het was gisteren een mooie dag met lekker veel zon. Dus het veulentje is gisteren voor het eerst lekker buiten geweest. Voor de rest van de dag hebben we het werk gedaan wat altijd moet gebeuren. Art heeft de schoorstenen op het dak van de stal met gaas dichtgemaakt omdat er heel veel vogels in de stal zitten !
Gisteravond hebben Kees en ik weer gemolken, dit ging goed. We waren best optijd klaar want ik kon de kalfjes onder het melken voeren. Toen even gegeten en daarna lekker met de paarden bezig geweest.

Tot snel !

• 17 April 2012 - 19:33

Greetje:

Hey Miek,
    Weer zulke leuke foto´s van het veulentje. Hier is ´t ook koud hoor,
    ´t is net herfst, veel wind en af en toe
    regen. Pa zit lekker met z´n borreltje bij de kachel!
    Groetjes en liefs van thuis

• 17 April 2012 - 23:57

Mandy Van Achterberg:

Hee Annemiek,

Da kindje was van de zoon van Hinny, die is daar best vaak. Da is ook wel leuk hoor.

Jij hebt et ook druk he. En je heb et ook naar je zin zo te zien. Wel een heel mooi bedrijf en een super schattig veulentje.
    Ik heb alleen Martijn een keer gezien. Mar verder ook niemand eigenlijk. We wouden zaterdag naar de kroeg gaan. Mar da is altijd lastig afspreken want nie iedereen kan altijd.
    De tijd gaat alleen veelste snel vind ik. Et is nou alweer bijna voorbij. Voor je et weet zit je weer thuis en kun je weer saai naar school.

Groetjes en tot snel.

• 18 April 2012 - 17:50

Willem En Nicole:

He Miekje,

Aan je verhalen te lezen heb je het nog steeds prima naar je zin!Leuk!en inderdaad wat een leuke fotos van het veulentje!echt lief!Maar het weer is hier ook niet best, heel anders als vorig jaar rond deze tijd hier!Maar hopelijk krijgen we als jij terug komt nog een mooi voorjaar en misschien wel een keer een hele mooie zomer!haha!Geniet nog maar lekker een paar weekjes daar en dan de laatste week samen met je moeder!leuk hoor!
    tot snel weer!
    Liefs Willem en Nicole