Maandag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Maandag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

08 Mei 2012 | Canada, Lacombe

Vandaag begon de dag heel zonnig. We hebben niet vroeg hoeven melken vandaag.
Om half 10 vanmorgen ben ik richting Florijn gegaan, daar waren ze stront aan het rijden. Ik ben met Henk meegereden, ze reden daar met 6 tanks en er stonden 2 trekkers te pompen. Was erg druk dus !! Ik heb ook nog een paar vrachtjes mogen rijden van Henk, was erg mooi. Met een dikke fendt 930 gereden en een Houle 4 assige tank erachter. In totaal weegt het span wel 60 ton werd er gezegd.
Om een uur of 12 ben ik weer richting Kees en Annie gereden om te eten en de rest van de dag ben ik hier bezig geweest. Het was erg lekker weer ! Vanavond gemolken samen met Kees, het gaat steeds beter met Kees zijn schouder.
Vanavond hebben we Anneke en Teske ingespannen, dit ging erg goed. Morgenochtend gaan we weer melken, het zijn een van de laatste daagjes ! Ik zal het erg gaan missen denk ik zomaar !

Tot snel, ik ga even wat drinken nog en dan lekker naar bed !

Xx liefs

  • 08 Mei 2012 - 11:52

    Dolf En Hannie:

    Hoi Annemiek, het was leuk om jouw verslagen te lezen.
    We wensen je nog een hele leuke vakantie week toe samen met je moeder!
    Groetjes en tot ziens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Lacombe

Stage in Canada

Ik ga stage lopen bij Black en White dairy in Lacombe, Alberta.

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

Weer thuis

17 Mei 2012

Woensdag

16 Mei 2012

Dinsdag

15 Mei 2012

Maandag

14 Mei 2012

Zondag
Annemiek

Met Mooike

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 79433

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 02 Oktober 2015

Stage in Australie

10 Maart 2012 - 17 Mei 2012

Stage in Canada

Landen bezocht: