Donderdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Donderdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Donderdag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

20 April 2012 | Canada, Lacombe

Hey,

Vandaag was het een mooie dag ! Het was ongeveer 12 graden, met veel zon ! Erg mooi en lekker om te werken.
Vandaag kwamen ze de trekker repareren, hij ging niet voor of achteruit vanochtend dus dat was niet handig met voeren.
Ook is de veearts geweest, want er was een koe met een RDA, lebmaagverplaatsing naar rechts. Dus dit moest gauw gebeuren !
Alles is goed gegaan. De koe leeft nog !
Vanavond met het melken ging het goed. Ondertussen ff een load gemaakt voor morgenochtend.
Vanavond hebben Lynn en ik boterkoek gebakken, lekker hoor ! Lynn is maandag jarig, dus gaan we dat van het weekend vieren. Zij moet morgen voor het laatst naar Ijzerman, het melkveebedrijf waar ze de laatste 4 weken heeft gewerkt. Zondag komt er een vriend uit Nederland en gaan ze aanstaande dinsdag vakantie houden, gaan ze rondtrekken met een camper.
Morgenavond gaan Lynn en ik trouwens bij Art thuis eten, hij gaat koken voor ons ! Dus dat komt helemaal goed !
Nou, morgenochtend weer melken dus ik ga zo naar bed toe !

Liefs

• 20 April 2012 - 20:37

Corina Bevelander:

Hoi Miekje

Wat is het prachtig bij je,wel hard werken maar een mooi leven daar hè.
    En dan dat veulentje,dat blijft altijd mooi en aandoenlijk,ik krijg er zelf ook weer zin in om een veulentje te fokken.Er is er eentje op komst natuurlijk van Layka ons minipaardje. Nog 3 weken dan is ze uitgerekend,zal wel erg klein zijn denk ik.Nou meis geniet nog lekker de laatste paar weken,en dan nog samen met je moeder,leuk hoor.Tot snel...

Groetjes van ons allemaal

• 20 April 2012 - 21:56

Pa En Ma:

Hey Miek,
    Ziet er goed uit, die boterkoek, beter dan al die koeienvlaaien!
    Groetjes en liefs,
    pa en ma

• 21 April 2012 - 14:22

Nicoline Van Der Jag:

Hee Annemiek!!
    Wat een leuke foto's en verhalen staan er allemaal bij je op!!
    Je zit er wel echt helemaal op je plek! ;) Het ziet er erg mooi uit daar.
    Nog heel veel plezier en geniet ervan! :)
    Groetjes van ons thuis!
    xx