Zondag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

23 April 2012 | Canada, Lacombe

Hey,

Hier gaat alles nog steeds goed ! Van het weekend hebben we dienst gehad, alles is goed gegaan. Gisteravond zijn we met Dick en Agnes Ijzerman uit eten geweest in Red Deer omdat Lynn daar klaar is met werken en vakantie gaat vieren, en ook een beetje voor haar verjaardag ! Ze is morgen jarig. Het eten was erg lekker en het was erg gezellig ! Daarna hadden we een feestje van Marten Florijn, de zoon van Wim en Nita. Hij was jarig. We waren iets later. Er waren heel veel nederlanders, veel jongeren, zij zitten bij Joute, dit is een grote loonwerker hier in de buurt. Ook die 3 jongens die hier pas geleden waren waren er ook weer. Het was erg gezellig ! Wel was het een tijdje geleden dat ik een biertje op had dus dit viel niet echt goed. We waren precies met melktijd thuis, om 04.30 uur waren we thuis. Kees en Annie hebben gemolken, ik mocht naar bed. Het had niet goed gekomen denk ik..
Vandaag was het dus een zwaar dagje.
Het is de laatste dagen erg lekker weer met erg veel zon, ook vandaag was het erg lekker weer en warm ! Ik ben vandaag met Henk, een van die jongens, even een bak koffie wezen drinken bij Tim Hortons, soort starbucks. Even rond getourt hier in de buurt en daarna even bij hun huisje wezen kijken. Daar zaten Rick en Ruben ook lekker uit te brakken in het zonnetje. Was erg gezellig ! Om een uur of 4 vanmiddag heeft hij mij weer naar de boerderij gebracht want er moest weer gemolken worden ! Ondertussen was Lynn Sil ophalen in Calgary op het vliegveld. Na het melken lekker lasagna gegeten en net bij het kampvuurtje gezeten. Nu is het hier 22.00 uur ongeveer. Tijd om lekker te gaan slapen ! Dat zal wel goedkomen denk ik !

Tot snel, liefs

  • 23 April 2012 - 11:29

    Greetje:

    Hey miek,
    Al een beetje bijgekomen en vergeet niet om Lynn te feliciteren van ons!
    Liefs,
    ma

  • 23 April 2012 - 11:54

    Nikki:

    Hé miekske!

    Zo te zien heb je t nog erg naar je zin! Gelukkig maar!
    Je bent al over de helft, wat gaat t toch snel.
    Haha bier dat niet goed valt bij jou, dat hoort nie! We zullen de schade weer es flink inhalen as je thuis bent!

    Groetjes daar & tot horenss xx nikki

  • 24 April 2012 - 13:20

    Ariaan Oostvogels:

    Dank je wel voor je kaart ,het was een leuke dag.We hebben net foto's gekeken van jouw daar in Canada heel mooi .Tot over 4 wkn gr van ons allemaal

  • 25 April 2012 - 17:04

    Petra Laurijsse:

    Hoi Annemiek,
    Je zal wel denken wat moet die nu van mij. Nou ik hoorde van de week van je ma dat je in Canada stage liep ze zei je moet eens naar het reisverslag kijken want ik had tegen je moeder gezegt dat ik daar twee jaar geleden ook geweest ben in Red Deer dan samen met mijn zus . En de site van de familie van Muilwijk volg ik af en toe een beetje(via Interfarms). dus wist ik wel een beetje waar jij zat. Nou ik geniet van je leuke verhalen Annemiek. Ik heb dus twee jaar geleden een reis door Canada gemaakt met mijn zus we zijn begonnen in Calgary zo naar beneden gereden naar Waterton Parc daar hebben we een week vertoeft en toen via de Cowboy trail naar Kananaskis hier verbleven wij op een Ranch (rafter 6 Ranch) daarna naar Banff (2 dagen) en toen via de David Thompson route naar Red Deer (4 dagen) Ook hebben wij het Rocky Moutain house Herritage bezocht misschien leuk om straks met je ma te doen want ik heb begrepen dat je met haar nog een weekje in Canada blijft.In Red Deer bezochten wij de wekelijkse Farmer Market en kwamen wij in contact met de nederlandse familie die de Silvian star cheese maakt hier een bezoekje gebracht misschien bij jullie ook al bekent. Ook hebben wij met de Alberta Prairi train een bezoekje naar Big Valley gemaakt via Stettler volgens mij is dat ook vlakbij waar jij nu bent nou ja vlakbij niks is in Canada vlakbij maar je begrijpt me wel denk ik. Ook een bezoek aan Drumheller (the Badlands )was voor ons heel indrukwekkend. Nou Annemiek geniet nog van de rest van je dagen in het mooie Canada en blijf schrijven ik vind het erg leuk om te lezen en maak er met je moeder ook nog een mooie trip van . Groetjes Petra Laurijsse

  • 27 April 2012 - 12:33

    Yvonne Van Oosterbos:

    He annemieke,
    Jij maakt het weldaar. Wat leuk dat je moeder ook eens kan komen zien waarover wij allemaal lezen! Het weer is daar beter dan hier begrijp ik. Hopen dat je zo lekker kan blijven genieten en leren en dat je straks samen met je moeder een fijne ervaring af kunt sluiten....

  • 10 Juni 2015 - 10:14

    Ria De Raad:

    Wel een heel late reactie op jou reisverslag maar ik kwam dit tegen omdat we op zoek zijn naar Wim Florijn en in jou verslag wordt zijn naam genoemd. We gaan in augustus daarheen op vakantie en we weten dat hij in Red Deer woont maar willen eerst contact met hem opnemen. Zou jij ons kunnen helpen aan een mail adres. Alvast bedankt.
    Kees en Ria de Raad.

  • 12 Juni 2015 - 21:30

    Annemiek:

    Hallo Kees en Ria,

    Wat leuk dat jullie die kant op gaan zeg !! Ik heb eventjes het mailadres nagevraagd, dat is:
    Floryn@xplornet.com

    Heel erg veel plezier en doe ze allemaal de groetjes daar !!

    Annemiek

  • 14 Juni 2015 - 17:04

    Ria De Raad:

    Hallo Annemiek, ik ga contact met ze opnemen en doe ze zeker de groeten.
    Heel erg bedankt voor je hulp en vriendelijke groeten van Kees en Ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Lacombe

Stage in Canada

Ik ga stage lopen bij Black en White dairy in Lacombe, Alberta.

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

Weer thuis

17 Mei 2012

Woensdag

16 Mei 2012

Dinsdag

15 Mei 2012

Maandag

14 Mei 2012

Zondag
Annemiek

Met Mooike

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 1514
Totaal aantal bezoekers 79434

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 02 Oktober 2015

Stage in Australie

10 Maart 2012 - 17 Mei 2012

Stage in Canada

Landen bezocht: