Vrijdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

28 April 2012 | Canada, Lacombe

Hey !

Bedankt nogmaals voor de leuke reacties ! Ik zal er zelf ook even een reactie bij zetten !
Van de week zijn we weer volop bezig geweest, het weer was wat minder. Het was een stuk frisser met veel wind overdag. Gisteren hebben we bijna heel de dag regen gehad en vandaag begon de dag winters met wat sneeuw. Het was dus een beetje frisjes vanochtend vroeg toen we gingen melken. Ondertussen zijn we hierachter weer bezig geweest met het opruimen van het boerderijtje die hier achter op de quarter staat die Kees heeft gekocht. Tijdje terug hebben we de schuurtjes opgeruimd en voor een mooi kampvuurtje gebruikt. Zie de foto's hieronder..
Oh ja, hier mag ik trouwens gewoon met de pick up en de paardentrailer erachter rijden. Echt veel beter !!

Gisteravond zijn we naar Wim en Nita geweest om wat te bespreken over de clubdag, van de Friese paarden. Daarna zijn we naar van de Scheer geweest. Hier heeft Jelle intern gezeten voor 4 maanden zoiets. Jelle is vandaag richting Nederland gegaan dus hadden we gisteren een gezellig avondje met een lekker biertje bij van de Scheer. We waren om een uur of 12 thuis. Vanochtend ging de wekker weer om 04.00 uur dus het was weer vroeg. Alles is goed gegaan !! Morgen gaan we naar het Mane Event, is een heel paardengebeuren dus wordt weer leuk ! Annie zit hier bij een stentje en wij zijn er ook te vinden.

Nou hieronder nog wat foto's en tot snel ! x

• 28 April 2012 - 14:34

Nikki:

Wat een kampvuurtje miek!

• 28 April 2012 - 17:00

Caroline De Bruijn:

Heee annemiekje,

wat een leuke foto's !! we moeten echt snel is een keer skypen want ben echt benieuwd naar je verhalen. ik hoorde van nicole dat jullie ma ook nog een week langs komt. leuk man ! geniet er nog maar lekker van, want zie op je dagen teller dat je weer zo terug bent ! ik stuur je snel een berichtje op facebook ! groetjess xxx

• 05 Mei 2012 - 12:02

Marion Van Loenhout:

Nou Annemiek, ook wij hebben je zo,n beetje gevolgd. Wat ben je eigenlijk een "stoer wijfie"dat je dit zo allemaal onderneemt. Geweldige indrukken die je nooit meer zult vergeten. Leuk om later te vertellen aan (... je kindjes...???) Nog een paar weekjes te gaan , veel plezier en tot ...
    Groetjes vanuit een regenachtig Nieuw Vossemeer.