Zaterdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

29 April 2012 | Canada, Lacombe

Hey, hier even een kort berichtje want het is hier nu midden in de nacht. Ik ben vandaag heel de dag op de Mane Event geweest. Dat zijn een paar hallen vol met allemaal stentjes. Cowboyhoeden, westernzadels, kleding, allemaal paardenspullen. En niet vergeten ook een heleboel cowboys !!
Was erg leuk, vanavond hadden we een voorstelling van allerlei dingen, eentje die koeien dreef en veel paarden ingespannen. Was een leuke dag vandaag, ook was het erg lekker weer met veel zon !
Hierna ben ik naar de jongens die hier een eind verderop zitten gegaan. Richting Lacombe gereden om wat bier te halen, onderweg nog aangehouden, ze stonden te controleren op alcohol denk ik. Even praatje gemaakt in gebrekkig engels met die politieagent. Niks kunnen vinden.. zagen we een andere politieagent, even gevraagd waar we konden halen maar die waren allemaal al dicht. Toen naar Red Deer gereden, Henk en ik zouden naar Billy Bob's gaan want die andere 2 lagen al op bed. Maar daar was het super druk dus hebben we wel wat biertjes gehaald in Red Deer en toen weer terug gereden naar het huisje. Ik heb dit keer aan de cola gezeten want ik was Bob !
Nu ben ik net thuis en ga ik lekker slapen !

Liefs xx