Zaterdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

29 April 2012 | Canada, Lacombe

Hey, hier even een kort berichtje want het is hier nu midden in de nacht. Ik ben vandaag heel de dag op de Mane Event geweest. Dat zijn een paar hallen vol met allemaal stentjes. Cowboyhoeden, westernzadels, kleding, allemaal paardenspullen. En niet vergeten ook een heleboel cowboys !!
Was erg leuk, vanavond hadden we een voorstelling van allerlei dingen, eentje die koeien dreef en veel paarden ingespannen. Was een leuke dag vandaag, ook was het erg lekker weer met veel zon !
Hierna ben ik naar de jongens die hier een eind verderop zitten gegaan. Richting Lacombe gereden om wat bier te halen, onderweg nog aangehouden, ze stonden te controleren op alcohol denk ik. Even praatje gemaakt in gebrekkig engels met die politieagent. Niks kunnen vinden.. zagen we een andere politieagent, even gevraagd waar we konden halen maar die waren allemaal al dicht. Toen naar Red Deer gereden, Henk en ik zouden naar Billy Bob's gaan want die andere 2 lagen al op bed. Maar daar was het super druk dus hebben we wel wat biertjes gehaald in Red Deer en toen weer terug gereden naar het huisje. Ik heb dit keer aan de cola gezeten want ik was Bob !
Nu ben ik net thuis en ga ik lekker slapen !

Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Lacombe

Stage in Canada

Ik ga stage lopen bij Black en White dairy in Lacombe, Alberta.

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

Weer thuis

17 Mei 2012

Woensdag

16 Mei 2012

Dinsdag

15 Mei 2012

Maandag

14 Mei 2012

Zondag
Annemiek

Met Mooike

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 79429

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 02 Oktober 2015

Stage in Australie

10 Maart 2012 - 17 Mei 2012

Stage in Canada

Landen bezocht: