Zondag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

30 April 2012 | Canada, Lacombe

Hey,

Zo vandaag lekker rustig aan gedaan. Ik heb uitgeslapen vandaag. En daarna lekker geskypt met het thuisfront, alles ging nog steeds goed !
Gisteren was het weer heel gezellig bij die gasten.

Gisteren heeft Kees Christiaan opgehaald uit Calgary. Hij is nu klaar met dit schooljaar, hij heeft nu vakantie voor 4 maanden.
Henk is vanmiddag langs geweest en we hebben beetje de stallen gedaan. Toen ging de telefoon.. De auto van Rick en Ruben was weggesleept, de auto zat niet in de verzekering. Dit was een auto van het loonbedrijf waar ze werken. Dus die zijn we vanavond op wezen halen, Christiaan wist de weg ! Daarna zijn hun gelijk naar huis gegaan. Wij hebben lekker spaghetti op en nu zit ik samen met Christiaan te laptoppen.

Liefs

• 30 April 2012 - 08:54

Monique:

Ha Annemiek,

goh, nu ook al BOB? Rijden ze daar links of gewoon net als bij ons? En... snel gewend aan het rijden aan de andere kant?

gr. Monique Botermans

• 30 April 2012 - 11:57

Greetje:

Hey Miek,
    Het is hier prachtig weer. De vlag hangt in top, de wimpel in de boom en we hebben net een lekkere oranjetompouce op! Wij gaan nu lekker naar buiten, genieten van een stralende Koninginnedag. Jij ook veel plezier vandaag en ik zal voor jou een tompouce in de vriezer bewaren!
    Liefs, ma