Dinsdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

02 Mei 2012 | Canada, Lacombe

Zo deze week is ook weer begonnen. Het is hier een beetje regenachtig op het moment. Gisterenochtend viel het nog wel mee, toen heb ik de verreiker schoongespoten, was het heerlijk weer voor. Die was nogal goor, omdat we steeds hier naar achteren rijden en het hier nogal blubberig was ! Hieronder ook een foto van de truck van Alberta Milk, deze haalt iedere 2 dagen de melk op. Jake (de hond) vindt het altijd geweldig als het weer zover is. Dat zie je wel op de foto, hij rent de truck dan tegemoet en gaat dan met volle teugen zitten wachten op de stoep tot de chauffeur uitstapt. Erg leuk altijd !
Gisteravond hebben we weer gemolken, het ging allemaal weer goed. Met het warme weer een weekje terug hadden de we even een terugslag in de liters melk maar dat is snel weer hersteld. Het gaat nu weer goed.
Vanochtend hebben we ook gemolken, het was erg benauwd buiten, het was niet koud en het regende dus het was een beetje plakkerig.
Vandaag zijn we weer lekker bezig geweest. Ik heb tussendoor eventjes paardgereden.
De tijd gaat erg snel nu ! Over dik een week is ma hier ook in Canada ! Heb er erg zin in !

Nou tot snel x

• 03 Mei 2012 - 13:18

Petra Laurijsse:

Hoi Annemiek,

Zit net je verslagje weer te lezen . Harrie zegt mooie verreiker en ik moet van hem vragen hoe hoog de melkprijs is en de prijs van de slacht koeien. Boeren!!!. Het gaat nu wel opschieten je ma zal ook wel blij zijn als ze jou weer ziet. Geniet er nog maar van samen. Groetjes Petra en Harrie.

• 03 Mei 2012 - 19:00

Anneke:

Hee Annemiek,

Weer even een paar verslagen gelezen, want we blijven zo wel goed op de hoogte. En wat leuk dat je ma volgende week naar je toe komt. Ik ben vorige week nog lekker met haar gaan lopen in de polder en gezellig bij gekletst, de tijd was weer veel te kort natuurlijk. Ze heeft me laten zien wat jullie straks zo'n beetje gaan verkennen. Heel veel plezier samen en succes verder met stage. Groetjes van ons allemaal. X En misschien lukt het nog een keertje op skype, we blijven proberen!!!!!!!!!!!!

• 03 Mei 2012 - 19:24

Tante Els :

Hallo nicht
    Vanmiddag even thee gedronken bij je moeder.De routekaarten lagen al op tafel en samen hebben we bekeken wat mooi is om te gaan bekijken. Oom Koos en ik hebben daar ook heerlijk rondgetoerd met de camper.Prachtige meren,wild stromende rivieren,watervallen etc. Genoeg te zien en doen.Ze kijkt er erg naar uit en jij ook zo te lezen.We zullen je verslagen missen, elke morgen kijken we op je site. Veel geleerd en gedaan , maar vooral ook leuke mensen ontmoet.Geniet nog van de resterende tijd en vooral ook van de week in de Rockies samen met je moeder.We horen al je verhalen nog wel als je weer veilig in Nieuw-Vossemeer bent aangeland.

Liefs oom Koos en tante Els

• 04 Mei 2012 - 08:50

Monique:

Ha Annemiek,

leuk hoor, die actiefoto's! En je gaat rondtrekken in Canada? Met de auto of camper? Alvast veel voorpret met de voorbereidingen (of doet je moeder die voornamelijk omdat jij nog druk bent met klussen en paardrijden...)?

groeten,
    Monique Botermans