Vrijdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Annemiek Stoutjesdijk - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Door: annemiekstoutjesdijk

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

04 Mei 2012 | Canada, Lacombe

Zo wij zijn net klaar met melken. Het is hier nu al heel zonnig ! Met een mooie heldere blauwe lucht, hopen dat het zo heel de dag blijft !
Nog een dagje en dan is het weekend. Vandaag moeten we veel loads maken. Voor alle groepen, het jongvee, de droge koeien en de melkkoeien 2 keer. Ook moet Art gaan mixen vandaag. Dit gebeurt iedere week een keer ongeveer. De mest vanuit de wachtruimte wordt dan naar de lagoon buiten gepompt. De lagoon is een soort mestopslag buiten naast de stal.
Ook moeten we vandaag de ligboxen gaan zaagselen, dit doen we ook altijd een keer in de week. De koeien liggen dan weer op een lekker dikke laag zaagsel.
Gistermiddag ben ik om een uur of 5 met Annie mee geweest want die had les met Jelien in Red Deer.
Gisteravond was het nogal winderig buiten met af en toe een bui regen of hagel.
Maar het weer wordt beter ! Lekker hoor !

Oh ja, ik kan er geen foto's meer op zetten, ik zit aan mijn maximaal aantal foto's die ik er op kan zetten ! De verslagen blijf ik er wel op zetten, nog een weekje !
Ook kan ik niet op iedereen zijn reactie reageren dus alsnog hartstikke bedankt voor alle leuke reacties allemaal !!

Liefs xx

• 06 Mei 2012 - 17:47

Lisette De Bruijn:

Hallo Annemiek

Zo te lezen heb je het erg naar je zin daar in Cananda.
    Geniet ervan , dit is een hele leuke ervaring waar je later nog heel veel op terug zult kijken.
    Hier in Holland zijn de Kinderen van de Bruijn naar schuurfeest Wouw geweest, het was weer gezellig.
    Zodra je terug in Holland bent kom je maar weer op de koffie en je verhalen vertellen. Groetjes en nog heel veel plezier.
    Fam de Bruijn uit Wouw

• 06 Mei 2012 - 20:07

Eef Peters:

He Annemiek,
    Geweldig om al die verslagen te lezen en foto's te zien van jouw tijd in Canada. En wat gaat dat snel, nog effe en t zit er al weer op. Wat zal je t gaan missen...maar waarschijnlijk heb je ook wel weer zin om naar huis te komen?! en neem je al die mooie ervaringen mooi mee! Begrijp dat je moeder je komt ophalen en jullie nog watvgaan rondtrekken...super! Geniet nog van je laatste dagen daar met volle teugen en heel veel plezier alvast met je mam..en pas op voor de beren he!
    groetjes Eef